[Lynda] Small Business Marketing Fundamentals [2015, ENG]

Открытие, развитие и стратегия введения бизнеса.
Торрент Сидеров Личеров Размер
torrent_5135218.torrent
0 0 303.51 МБ
Аватара пользователя
Stepan
Администратор
Сообщения: 52270
Зарегистрирован: 05 ноя 2011, 20:36

[Lynda] Small Business Marketing Fundamentals [2015, ENG]

Сообщение Stepan » 19 сен 2016, 08:28

Small Business Marketing Fundamentals

Год выпуска: 2015
Производитель: Lynda
Сайт производителя: http://www.lynda.com/Business-Skills-tu ... 432-2.html
Автор: Brad Batesole
Продолжительность: 1h 5m
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Каждый малых предприятий. Тем не менее, общий секрет успешных предприятий малого бизнеса заключается в прочную план маркетинга. В этом курсе, Брэд Batesole поможет все, что вам нужно знать о маркетинге Вашей услуги или продукта эффективно независимо от вашей группы, или бюджет. Он объясняет, как для определения вашего целевого рынка и конкуренции, разработке вашей торговой марки сообщение, оптимальным образом маркетинговые каналы, определить варианты размещения рекламы, и ваши результаты. Кроме того, он содержит указания о том, как принять решение о том, следует ли делать собственные маркетинговые или нанять профессионала.
Every small business is different. However, the common secret of successful small businesses lies in a solid marketing plan. In this course, Brad Batesole walks you through everything you need to know about marketing your service or product effectively—regardless of your team's size or budget. He explains how to identify your target market and competition, formulate your brand message, figure out the best marketing channels, identify your advertising options, and measure your results. He also provides guidance on how to decide whether to do your own marketing or hire a professional.
Introduction
1m 1s
Welcome
1m 1s
1. Getting Started
8m 33s
Who is this course for?
1m 55s
Understanding how small business marketing is different
4m 1s
Developing a marketing approach
2m 37s
2. The Foundation
17m 55s
Identifying and segmenting your target market
4m 56s
Defining your value proposition
5m 4s
Sizing up the competition
3m 5s
Evaluating your market share
4m 50s
3. Your Brand
7m 36s
Auditing your existing marketing
4m 47s
Understanding the importance of branding
2m 49s
4. Marketing Channels
9m 2s
Defining concepts of earned, owned, and paid
55s
Defining marketing channels
3m 40s
Selecting which marketing channels to use
4m 27s
5. Crafting Your Creative
4m 58s
Selecting information for your creative
2m 58s
Developing a marketing calendar
2m 0s
6. Advertising Opportunities
10m 38s
Implementing an online marketing campaign
4m 18s
Personalizing marketing with direct mail
3m 41s
Developing and executing a public relations plan
2m 39s
7. Professional Help vs. Working Alone
6m 51s
Deciding if you need professional marketing help
4m 22s
Marketing as a team of one
2m 29s
8. Measuring Your Results
8m 38s
Collecting and analyzing data
3m 26s
Understanding attribution and the customer journey
3m 19s
Seeking customer feedback
1m 53s
Conclusion
1m 44s
Next steps
1m 44s
Файлы примеров: отсутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 960x540 (16:9), 29.970 fps, x264 core 129 ~717 Kbps avg, 0.026 bit/pixel
Аудио: 48.0 KHz, AAC LC, 2 ch, ~160 Kbps
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.