[Lynda] Social Media Marketing with Facebook and Twitter [2015, ENG]

Открытие, развитие и стратегия введения бизнеса.
Торрент Сидеров Личеров Размер
torrent_5009788.torrent
18 6 242.87 МБ
Аватара пользователя
Stepan
Администратор
Сообщения: 52388
Зарегистрирован: 05 ноя 2011, 20:36

[Lynda] Social Media Marketing with Facebook and Twitter [2015, ENG]

Сообщение Stepan » 19 сен 2016, 08:45

Social Media Marketing with Facebook and Twitter

Год выпуска: 2015
Производитель: Lynda
Сайт производителя: http://www.lynda.com/Facebook-tutorials ... 496-2.html
Автор: Brad Batesole
Продолжительность: 1h 26m
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Присоединяйтесь к социально- медиа - маркетинг революция: узнать , как продвигать бренды , увеличить продажи , привлечь клиентов , а диск -сайт трафик с помощью Facebook и Twitter. Этот курс помогает маркетологов и владельцев бизнеса ремесло , реализации, оценки и оптимизации выигрышную социальные медиа - стратегии маркетинга . Автор Брэд Batesole начинается с лучших применений для маркетинга в социальных медиа , и лучших платформ для каждого использования . После того, как зрители понимают концептуальных основ маркетинга в социальных медиа , Брэд показывает, как создать Facebook и Twitter профилей ; написать привлекательный , качественный контент, который включает в себя уникальные особенности каждой платформы , такие как Hashtags и мультимедиа ; и максимизировать охват , добавив последователей и поклонников . Наконец , узнать , как измерить результаты этих усилий , используя аналитические , и посмотреть, насколько хорошо ваши сообщения и твиты выполнения .
Introduction 48s
Welcome 48s
1. Understanding Social Media Marketing 9m 27s
What is social media marketing? 2m 29s
Understanding the value of social media marketing 2m 8s
Comparing Facebook and Twitter 2m 35s
Before you start marketing 2m 15s
2. Getting Started with Twitter 16m 39s
The big picture of Twitter 2m 16s
Creating a brand presence 5m 38s
Exploring the interface 2m 32s
Defining your objective 1m 46s
Developing communication guidelines 4m 27s
3. Tweeting 13m 24s
Writing high-quality tweets 2m 14s
Evaluating tweet frequency 1m 37s
Using retweets 3m 34s
Understanding hashtags 3m 27s
Rich media in tweets 2m 32s
4. Building Your Presence on Twitter 8m 51s
Attracting followers 3m 10s
Choosing who to follow 2m 16s
Finding relevant topics and conversations 3m 25s
5. Twitter next Steps 8m 54s
Tools for Twitter 3m 46s
Customer service considerations 2m 50s
The controversy of buying followers 2m 18s
6. Getting Started with Facebook 6m 58s
Creating a brand presence 2m 37s
Exploring the interface 2m 36s
Defining your objective 1m 45s
7. Marketing on Facebook 7m 11s
Writing high-quality posts 2m 7s
Evaluating post frequency 2m 49s
Rich media in posts 2m 15s
8. Building Your Presence on Facebook 9m 4s
Increasing your fan count 5m 7s
Adding page tabs and apps 2m 3s
Engaging with your fans 1m 54s
9. Measuring Your Efforts 3m 46s
Reviewing Facebook analytics 2m 2s
Reviewing Twitter analytics 1m 44s
Conclusion 1m 3s
Next steps 1m 3s
Файлы примеров: отсутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 1280x720, 16:9, 30.000 fps, ~ 1518 Kbps
Аудио: AAC, 48.0 KHz, ~ 160.0 Kbps, 2 channels
Join the social-media-marketing revolution: learn how to promote brands, increase sales, engage customers, and drive site traffic using Facebook and Twitter. This course helps marketers and business owners craft, implement, measure, and optimize a winning social-media-marketing strategy. Author Brad Batesole starts with the best uses for social media marketing, and the best platforms for each use. Once viewers understand the conceptual underpinnings of social media marketing, Brad shows how to create Facebook and Twitter profiles; write engaging, high-quality content that incorporates the unique features of each platform, such as hashtags and rich media; and maximize your reach by adding followers and fans. Finally, learn how to measure the results of those efforts using analytics, and see how well your posts and tweets are performing.
Topics include:
What is social media marketing?
Comparing Facebook and Twitter
Creating a brand presence
Defining your objective
Writing tweets and using retweets
Adding media and hashtags
Attracting followers on different platforms
Writing engaging Facebook posts
Reviewing Facebook and Twitter analytics
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.