[Lynda] The Science of Sales [2015, ENG]

Открытие, развитие и стратегия введения бизнеса.
Торрент Сидеров Личеров Размер
torrent_4949914.torrent
2 1 527.22 МБ
Аватара пользователя
Stepan
Администратор
Сообщения: 52267
Зарегистрирован: 05 ноя 2011, 20:36

[Lynda] The Science of Sales [2015, ENG]

Сообщение Stepan » 05 ноя 2017, 09:29

The Science of Sales
Год выпуска: 2015
Производитель: Lynda
Сайт производителя: http://www.lynda.com/Business-Business- ... 711-2.html
Автор: Jeff Bloomfield
Продолжительность: 1h 0m
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Доверие лежит в основе всех продаж . В этом, конечно , бывший Genentech старший лидер и основатель Braintrust Джефф Bloomfield краны мир неврологии для объяснения науку доверия и поможет вам определить свой собственный надежность в качестве продавца . Он показывает, части мозга , которые вызваны в процессе покупки , и обеспечивает клиента обручальное модель, которая представляет решения таким образом, что клиенты будут закрыватьпродажи себя . , , каждый раз. Получить более глубокое понимание человеческого мозга и новый способ общения с клиентом .
Introduction
1m 15s
Welcome
1m 15s
1. The Science of Trust
21m 9s
Transactional vs. relational selling
4m 8s
The trust continuum
3m 38s
The trust matrix
4m 11s
The brain chemistry of trust
5m 6s
The trust disconnectors
4m 6s
2. The Secrets of the "Buying Brain"
10m 21s
The three-layered brain
4m 48s
The five neuro-elements
5m 33s
3. The Ultimate Customer-Engagement Model
25m 46s
Create connection: The "my why" story
4m 46s
Consultative qualifying: The four I's
5m 10s
Establishing credibility: The company story
3m 29s
Solving the problem
4m 2s
Handling any objection
4m 38s
Trusted advisors don't close
3m 41s
Conclusion
1m 55s
Next steps
1m 55s
Файлы примеров: отсутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 1280x720, 16:9, 30.000 fps, ~ 1100 Kbps
Аудио: AAC, 48.0 KHz, ~ 160.0 Kbps, 2 channels
Trust lies at the foundation of all sales. In this course, former Genentech senior leader and Braintrust founder Jeff Bloomfield taps the world of neuroscience to explain the science of trust and help you determine your own trustworthiness as a salesperson. He reveals the parts of the brain that are triggered in the buying process, and provides a customer-engagement model that presents solutions in such a way that customers will close the sale themselves . . . every time. Gain a deeper appreciation of the human brain and a new way of communicating with your customer.
Topics include:
Understanding the trust continuum and the trust matrix
The three-layered brain and five neuro-elements
Creating connections
Establishing credibility
Handling objections
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.